23948sdkhjf

Danskerne har stemt - ny retro-is gør comeback

Sidste år stemte danskerne Zapp tilbage på is-kortet. I år får endnu en gammel kending comeback på Friskos is-kort.
I år vender Kung Fu Black tilbage på Friskos is-kort. Comebacket sker i forlængelse af, at Frisko igen i år lod danskerne stemme en retro-is tilbage via Facebook.

Ser man på tidens tendenser, er det ikke overraskende, at det er lakrids-isen, Kung Fu Black, der, med over dobbelt så stemmer som andenpladsen, vandt et overlegent is-valg på Friskos Facebook-side i januar måned.

I 2013 blev der nemlig solgt hele otte gange så meget lakrids-is i Danmark, som året før i 2012. Nærmere bestemt drejer det sig om 442.000 liter solgt lakrids-is, fortæller de nyeste tal fra Analysebureauret Nielsen. I denne uge kommer den populære is så tilbage på kortet.

- Sidste års Zapp-comeback var en stor succes; Zapp gik fra at være en glemt klassiker til at placere sig på en flot tredjeplads over Friskos mest solgte is i 2013. Derfor ser vi det som en sikker succes igen at lade forbrugerne bestemme årets retro-comeback, og vi er spændte på at byde Kung Fu Black velkommen tilbage, siger Ditte Nielsen, der er brand manager hos Frisko.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109